.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دلیل اختلافات‌فرهنگی دولت و برخی اصولگرایان

سردبير روزنامه رسالت معتقد است که در بين اصولگرايان درك مشتركي از سياست‌هاي فرهنگي وجود ندارد. وی دلیل وجود اختلافات میان دولت و لایه‌هایی از اصولگرایان بر سر امور فرهنگی را این مسئله دانست.

امير محبيان در گفت‌وگو با ايلنا، در تحليل خود از ميزان انطباق سياست‌هاي فرهنگي دولت با مباني اصولگرايي، تصريح كرد ظاهرا سياست فرهنگي دولت با توجه به تمام تحليل‌ها از آن، منطبق با رويكردهايي است كه اصولگرايان پيش گرفته‌اند.

وي در ادامه با بیان این‌که واقعيت آن است كه اصولگرايان هيچ گاه به صورت شفاف و مكتوب سياست‌هاي مجزايي از سياست‌هاي كلي نظام در حوزه سياست فرهنگي منتشر نكرده‌اند اضافه کرد لذا نمي‌توان قضاوت خاصي در اين گونه موارد ارائه كرد.

این روزنامه نگار اصولگرا با اشاره به اختلافات اخیر دولت و لايه‌هاي مهمي از اصولگرايان مثل روحانيون در مسائل فرهنگی گفت: «اين اختلافات به خاطر آن است كه درك مشتركي در خصوص اين سياست‌ها وجود ندارد.»

محبيان با بيان اينكه ممكن است اين اختلافات برخواسته از مشكلاتي باشد كه اجراي آرمان‌ها در عمل پديد آورده است، اظهار کرد به نظر مي‌رسد بهتر است اصولگرايان واقعيت‌هاي اجرايي براي پيشبرد سياست‌هاي فرهنگي را در نظر بگيرند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.